Regulamin sklepu internetowego
certyfikator24.pl
1.Postanowienia wstępne- Platforma certyfikator24.pl, dostępna pod adresem internetowym https://certyfikator24.pl jest prowadzona przez MTS P.S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Żytnia 13, 01-014 Warszawa, NIP 5273048037, REGON 524772889, adres poczty e-mail: biuro@mts.energy
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z Platformy i określa zasady korzystania z Platformy, zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży, procedurę odstąpienia od Umowy Sprzedaży, tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb i zasady świadczenia Usług.
- Składając Zamówienie Klient potwierdza akceptację Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.
- Regulamin – niniejszy regulamin Platformy.
- Klient – każdy podmiot zawierający umowę ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca – MTS P.S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Żytnia 13, 01-014 Warszawa, NIP 5273048037, REGON 524772889.
- Platforma – Platforma prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://certyfikator24.pl
- Umowa Sprzedaży – umowa zawarta pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy, której przedmiotem jest wykonanie Usługi.
- Usługa/Produkt – dostępna na Platformie usługa/produkt oferowany przez Sprzedawcę.
- Zamówienie – wyrażenie przez Klienta woli zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Formularz Zamówienia – formularz umożliwiający złożenie Zamówienia na Platformie
- Platforma prowadzi sprzedaż Usług za pośrednictwem strony internetowej www.certyfikator24.pl
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia.
- Informacje dotyczące Usługi, Zamówienia oraz Umowy Sprzedaży nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Złożenie Zamówienia oznacza złożenie oferty nabycia Usługi na warunkach przytoczonych w jej opisie.
- Ceny wskazane na Platformie są podane w polskich złotych i są cenami brutto. Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
- Zamówienia składa się za pomocą Formularza Zamówienia.
- Klient przed złożeniem Zamówienia na Platformie jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. Złożenie Zamówienia oznacza akceptację Regulaminu.
- Klient jest zobowiązana do podawania w Formularzu Zamówienia jedynie prawdziwych, aktualnych oraz niezbędnych danych – w szczególności danych nieruchomości, która będzie przedmiotem Usługi.
- Jeżeli przy Usłudze podany jest czas realizacji zamówienia, to należy przez to rozumieć informację dotyczącą tego ile zwykle czasu upływa, od chwili zaksięgowania należności za Usługę do czasu jej wykonania.
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest złożenie przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia
- Sprzedawca potwierdza przyjęcie Zamówienia niezwłocznie po jego złożeniu przez Klienta. Potwierdzenie przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia skutkuje związaniem Klienta warunkami Usługi. Sprzedawca potwierdza przyjęcia Zamówienia, za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Otrzymanie przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży, która jest potwierdzana dowodem zakupu dołączanym do Produktu.
- Płatność jest dokonywana przed rozpoczęciem wykonywania Zamówienia, poprzez elektroniczny system płatności.
- Klient może dokonać płatności, poprzez przelew z niektórych polskich banków – przy wykorzystaniu platformy WP Pay, Blik lub za pomocą karty kredytowej.
- Realizacja Usługi rozpoczyna się po jej opłaceniu.
- Dostawa Produktu odbywa się drogą elektroniczną – na adres e-mail wskazany w Formularzu Zamówienia.
- Termin realizacji usługi wynosi 24h od momentu otrzymania kompletu wymaganych danych od Klienta. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku niedostępności technicznej państwowego systemu rejestracji świadectw/certyfikatów.
- Umowa Sprzedaży zostaje potwierdzona dowodem zakupu.
- Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży do czasu wysłania Produktu, a dla Produktów zakupionych w promocji “Gwarancja Satysfakcji” każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w ciągu 30 dni od dnia zapłaty za Produkt.
- Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 7 dni od dnia jej opłacenia.
- Odstąpienie od Umowy Sprzedaży może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem (a dla Produktów zakupionych w promocji “Gwarancja Satysfakcji” po stronie każdego Klienta) żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
- Odstąpienie od Umowy Sprzedaży Klient zgłasza na adres e-mail biuro@certyfikator24.pl
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży opłata jest zwracana Klientowi w terminie 7 dni, na rachunek bankowy podany przez Klienta w oświadczeniu o odstąpieniu lub na rachunek bankowy, z którego opłata została dokonana.
- Odstąpienie od umowy przez klienta w sytuacji wykonania usługi wymaga zwrotu produktu oraz przysłania oświadczenia “Świadomy odpowiedzialności za posługiwanie sie nieważnym dokumentem oświadczam, że zakupiony produkt nie został i nie zostanie użyty do celów, jakim służy, a jego kopie zostały przeze mnie usunięte.”
- Umowa Sprzedaży obowiązuje do czasu wykonania Usługi lub do czasu odstąpienia od niej.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
- W przypadku wystąpienia wady w Produkcie zakupionym u Sprzedawcy, Klient ma prawo do złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@certyfikator24.pl
- Klient zgłaszający reklamacje jest zobowiązany do szczegółowego określenia przedmiotu reklamacji, w szczególności poprzez podanie rodzaju nieprawidłowości. Ponadto w celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji Klient powinien podać swoje dane kontaktowe.
- Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana drogą elektroniczną – na adres e-mail, z którego reklamacja została wysłana.
- Umowy zawierane poprzez Platformę zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest w szczególności: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- Jeżeli którykolwiek z przepisów Regulaminu okazałby się sprzeczny z obowiązującym prawem, to w miejsce tego przepisu stosuje się właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Kupujący oraz Sprzedawca zobowiązują się wszelkie spory dotyczące Umowy Sprzedaży rozwiązywać polubownie. Spory z klientem niebędącym konsumentem, dla których strony Umowy Sprzedaży nie znajdą polubownego rozwiązania będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.