Certyfikaty
Energetyczne
w 24h

Zamów certyfikaty energetyczne dla wszystkich swoich mieszkań w najlepszych cenach – duże rabaty na zamówienia powyżej 3 sztuk. Wykonanie certyfikatów zlecaj w czasie i zarządzaj wszystkimi certyfikatami z jednej strony!

Chcesz porozmawiać o współpracy?

Zostaw swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą.

Certyfikaty wprowadzone do Centralnego Rejestru Charakterystyki Energetycznej Budynków

Zamów swoje certyfikaty

Mieszkanie

Od 277 zł z 23% VAT
minus rabat w kolejnym kroku

Dom

437 zł z 23% VAT
minus rabat w kolejnym kroku

Lokal

437 zł z 23% VAT
minus rabat w kolejnym kroku

Nie posiadasz wszystkich danych nieruchomości?

Skorzystaj z materiałów, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

Pobierz Wniosek do spółdzielni lub Formularze danych nieruchomości w wersjach PDF.

Jak przebiega proces zamówienia?

Krok 1

Zbierz dane nieruchomości

Możesz skorzystać z naszego formularza w formie tekstowej aby dowiedzieć się jakich danych będziesz potrzebował.

Krok 2

Złóż zamówienie i wypełnij formularz

Złóż zamówienie i wypełnij formularz danych nieruchomości.

Krok 3

Wykonanie świadectwa

Po złożeniu zamówienia otrzymasz gotowe świadectwo najpóźniej w 24h.

Nasze ceny z rabatem

(zawierają 23% VAT)

Liczba
Mieszkanie
Dom
Lokal
1
277 zł
437 zł
437 zł
3
187 zł
357 zł
357 zł
5
177 zł
347 zł
347 zł
10
167 zł
337 zł
337 zł
20
157 zł
327 zł
327 zł
30
147 zł
317 zł
317 zł
50
137 zł
307 zł
307 zł
75
127 zł
297 zł
297 zł
100+
117 zł
287 zł
287 zł
Powyższe ceny mieszkań odnoszą się do wersji standard. Dla innych wariantów kwoty zniżki są takie same.

Co myślą o nas klienci

Poznajmy się lepiej

Przedsiębiorca, magister inżynier budownictwa, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zawodowo kierownik budowy, inspektor nadzoru oraz certyfikator energetyczny. Inwestor na rynku nieruchomości. W ostatnich latach nadzorował dziesiątki inwestycji nieruchomościowych.
Szymon Krasoń
Główny Certyfikator Energetyczny
Uprawnienia nr 20744

Sprawdź nasze uprawnienia!

Przejdź na stronę Ministerstwa Rozwoju i Technologii i sprawdź naszych ekspertów w Centralnym Rejestrze Charakterystyk Energetycznych Budynków!

Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy

Gwarancja 100% satysfakcji albo zwrot pieniędzy do 30 dni! Czyli zakup bez ryzyka. Jesteśmy tak pewni jakości swoich usług, że dajemy Ci gwarancję na wszystkie nasze produkty. Jeżeli nie będziesz zadowolony/zadowolona z zakupów zwrócimy Ci pieniądze.

Dlaczego warto wybrać akurat naszą ofertę?

Czy musisz posiadać Świadectwo Charakterystyki Energetycznej?

Zastanawiasz się, czy Twoja nieruchomość powinna
posiadać świadectwo charakterystyki energetycznej?

Sprawdź to w naszym quizie, aby uniknąć
nieprzyjemnych konsekwencji!

FAQ

Odpowiadamy na Wasze pytania

  • Zamówienie możesz wykorzystać bez limitu czasu. Zatem dziś po najlepszych cenach możesz zamówić więcej certyfikatów dla swoich nieruchomości i wykorzystać je w przyszłości, np. w momencie zmiany najemcy lub sprzedaży nieruchomości.
  • Jeśli zechcesz dodać kilka mieszkań w tym samym budynku – nie musisz kopiować danych ręcznie. Wystarczy, ze klikniesz przycisk “Kopiuj jako kolejne mieszkanie” i podasz już tylko różnice.
  • Twoje certyfikaty będą bezpiecznie zachowane w naszym systemie przez 10 lat. Możesz pobierać je wiele razy, samodzielnie. Odnajdziesz je błyskawicznie np. gdy będziesz zmieniać najemcę, lub gdy Twój klient po 5 latach zgubi i poprosi o kopię.
  • Na jednej stronie widzisz dane i wyniki wszystkich Twoich nieruchomości. Możesz łatwo je porównać i ocenić, które warto ulepszyć lub sprzedać (koszty energii zabijają zyski).
  • Każda zmiana elementu wpływającego na wynik – kotła gazowego na pompę ciepła, dodanie paneli fotowoltaicznych, docieplenie, wymiana okien itp. wymaga aktualizacji/nowego certyfikatu. Prawdopodobnie zrobisz to w ciągu kilku lat. U nas za aktualizację zapłacisz tylko ułamek pełnej ceny a zamówisz ją banalnie łatwo.

Twoje korzyści nie kończą się na otrzymaniu certyfikatu. Oszczędzimy Ci mnóstwo czasu i pieniędzy!

Certyfikat to dokument określający ilość energii potrzebnej do zaspokojenia potrzeb energetycznych związanych z użytkowaniem budynku lub jego części, czyli do ogrzewania, wentylacji, przygotowywania ciepłej wody użytkowej, chłodzenia i, w przypadku budynków niemieszkalnych, do oświetlenia.

W określonych sytuacjach, prawo europejskie nakłada obowiązek posiadania certyfikatu charakterystyki energetycznej na budynki lub ich części.

Celem wprowadzenia tego wymogu jest zachęcenie do budowania bardziej energooszczędnych budynków oraz zwiększenie świadomości społecznej na temat sposobów oszczędzania energii w budynkach.

Certyfikat należy przekazać najemcy lub nabywcy w momencie gdy budynek, część budynku lub lokal będzie:

  • zbywany na podstawie umowy sprzedaży,
  • zbywany na podstawie umowy sprzedaży spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu,
  • wynajęty.

Oznacza to, że certyfikat sporządza się w celu przekazania go kupującemu lub najemcy, a więc przy okazji najmu lub sprzedaży budynku lub części budynku.

Zlecenie wykonania certyfikatu charakterystyki energetycznej przysługuje:

  • Właścicielowi lub zarządcy budynku, w przypadku sprzedaży lub wynajmu całego budynku,
  • Osobie, której przysługuje spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu, w przypadku zbycia tego prawa,
  • Inwestorowi, przed złożeniem zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie.

Jeśli sprzedaż lub wynajem dotyczy całego budynku, należy sporządzić certyfikat charakterystyki energetycznej budynku. W przypadku sprzedaży lub wynajmu części budynku (lokalu), należy natomiast sporządzić certyfikat charakterystyki energetycznej tej części budynku.

Nabywca lub najemca nie może zrezygnować z prawa do otrzymania certyfikatu charakterystyki energetycznej.

Certyfikat charakterystyki energetycznej zachowuje ważność przez 10 lat od daty jego wydania.

Jednakże, w przypadku przeprowadzenia prac budowlano-instalacyjnych, które zmieniają charakterystykę energetyczną budynku lub jego części (na przykład wymiana okien, zmiana źródła ciepła, docieplenie budynku), certyfikat może stracić ważność przed upływem tego okresu.

Od 28 kwietnia 2023 roku w ogłoszeniu lub reklamie dotyczących sprzedaży lub wynajmu budynku lub jego części, należy podawać następujące informacje:

  • wskaźniki rocznego zapotrzebowania na energię użytkową, energię końcową oraz nieodnawialną energię pierwotną,
  • udział odnawialnych źródeł energii w rocznym zapotrzebowaniu na energię końcową,
  • jednostkową wielkość emisji CO2.

Nie ma obowiązku sporządzania certyfikatu charakterystyki energetycznej dla istniejącego budynku lub części budynku (lokalu) do momentu, gdy stanie się on przedmiotem sprzedaży lub wynajmu.

Ponadto, istnieją pewne wyjątki, gdzie nie jest wymagane posiadanie certyfikatu, w tym:

  • podlegające ochronie na podstawie przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
  • używane jako miejsce kultu i do działalności religijnej,
  • przemysłowe oraz gospodarcze niewyposażone w instalacje zużywające energię z wyłączeniem instalacji oświetlenia wbudowanego,
  • mieszkalne przeznaczone do użytkowania nie dłużej niż 4 miesiące w roku,
  • wolnostojące o powierzchni użytkowej mniejszej niż 50 m2
  • oraz gospodarstwa rolne o wskaźniku EP nie wyższym niż 50 kWh/(m2·rok).

Jeśli chodzi o sprzedaż lub wynajem całej nieruchomości, to konieczne jest sporządzenie certyfikatu charakterystyki energetycznej dla całej nieruchomości. Natomiast jeśli dotyczy to tylko jednego lokalu, to certyfikat charakterystyki energetycznej musi być sporządzony dla tego konkretnego lokalu.

Od dnia 28 kwietnia 2023 roku, inwestor nowo wybudowanego budynku będzie zobowiązany do załączenia certyfikatu charakterystyki energetycznej do zawiadomienia o zakończeniu budowy lub do wniosku o pozwolenie na użytkowanie budynku.